Yağ Yakımına Yardımcı Besinler

Bildiğiniz gibi 6 ayı aşkın süredir, diyet aslında sağlıklı beslenerek toplamda 13 kilo kadar verdim bu değişimde en büyük destekçim bendim çünkü; siz istemezseniz hiç bir güç sizi zayıflatamaz.. buna emin olun ama siz isterseniz imkansız asla imkansız değildir.. Şimdiki halime bakıyorum da hayal gibi ama isteyip bir diyetisyene gidip kişisel beslenme yardımı aldığınızda hayaller gerçek oluyor…
Ben bu sağlıklı yaşam biçimimi sürdürürken hangi özel besinler den yararlandım bu gün bunlardan bahsetmek istiyorum..


Süt Ürünleri; bunların başında yoğurt geliyor , yarım yağlı kaymaksız tercih edilmeli, peynirde az yağlı , sütte yarım yağlı , ben özellikle yoğurttan çok faydalandım, günlük 2 veya 3 porsiyon, zaman zaman yoğurda maydanoz ekleyerek tüketim çok faydası olduğunu düşünüyorum.. ayran dada yeni bir keşfim var naneli ayran tercih ediyorum hem lezzetli hemde çok daha faydalı 

Acı Biber;  Yemekte zorlansam da zaman zaman tüketmeye çalıştım, tüketildiğinde vücut ısısını arttırıp yağ yakımını destekliyor, eğer mide ve sindirim sisteminizde bir problem yoksa mutlaka zaman zaman tüketilmesinden yanayım.
Hindiba; Hazmı kolaylaştıran özel bir bitki hemde tatlıya olan düşkünlüğümüzü azaltarak diyetiniz boyunca size artı yarar sağlıyor, salatalarda kullanabilirsiniz.
Keten Tohumu ; Vücut yağları üzerinde olan mucizevi bitkilerden biri özellikle menopoz sonrasında kullanmasını öneriyorlar, Yoğurtlara karıştırarak yada hazır yoğurtların içinde bulunan şekillerde tüketebilirsiniz.
Lifli Gıdalar; Tokluk hissi veren , ve aynı zamanda vücudun yağ tutmasını engelleyen besinlerdir. Bu besinlere örnek olarak, Ispanak, marul, salatalık, domates gibi besinler örnek verilebilir, salataları bu besinlerle hazırlayıp yalnızca balsamik sirke kullanarak hem lezzetli hemde kalorisi olmayan yemek yanı yardımcılardan yararlanmanızı tavsiye ederim.eğer tadında eksiklik görürseniz 1 tatlı kaşığı çöreğin harika bir tat ekleyeceğini özellikle belirtmek istiyorum Ben çok yararlandım.
Kuruyemiş; Hem lif oranı yüksek Protein bakımında yüksek besinlerdir. Kontrollü olarak tüketildiklerinde çok yaraları vardır artı parantez yağ oranları yüksektir, ama bağırsakları hareketlendirici özellikleri bulunmakla birlikte içerdikleri yağ besleyici ve faydalıdır. Ceviz, fındık, badem insülin direncini artırır sağlıklı bir yaşam için uzmanlar abartılmadan günlük tüketilmesi gerektiğinde hem fikirdir,  örnek 10 adet fındık veya 6-8 badem veya 2 adet ceviz gibi…
Üzüm; İçerdiği antioksidan içeriğiyle yağ yakan meyveler arasında yer alıyor. Kırmızı üzüm , dut ve yer fıstığı bu etkiye sahip , diyette günlük 1 yemek kaşığı tüketmek yeterlidir.
Yeşilçay ; Benim en çok yararlandığım içeceklerden oldu, günlük 2-3 bardak tüketilmesi yeterlidir. En güzel özelliğiyse metabolizmayı hızlandırarak extra destek veriyor olması.. Sıcak yaz günlerinde fazlasıyla tükettim hala tüketiyorum benim vazgeçilmezim..

Reklamlar

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Connecting to %s